ساخت مجموعه تلویزیونی'دولت مخفی' كلید خورد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز یكشنبه ایرنا، این مجموعه به كارگردانی عبدالحسین برزیده و تهیه كنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی برای گروه فیلم و سریال شبكه دو سیما ساخته می شود.

این مجموعه كه از پنجم اسفند ماه جاری در رامسر مقابل دوربین ایرج عاشوری قرار گرفت، روایت خطی و تاریخی از اسارت، مقاومت درایت و پایداری مردانی از این سرزمین است كه در اوج محرومیت ها، فشارها، شكنجه ها و معصومیت ها خدمتگزار ماندند.

بنابراعلام روابط عمومی شبكه دو، فیلمنامه این مجموعه در 26 قسمت به قلم رحمان سیفی آزاد و داریوش ربیعی به نگارش در آمده و مجید امامی نیز بازنویسی نهایی آن را بر عهده داشت.

دولت مخفی برگرفته مجموعه ای از حوادث مستندی است كه با وجود تلاش برای پوشش حقیقت اسارت، همچنان متأثر از این فضای معنوای و عظیم مانده است.

این سریال كه از 30 شخصیت اصلی و 6 شخصیت محوری برخوردار است در بازسازی رویدادها به جای بهره گیری ممتد از تخیل از روش جابجایی موقعیتها در بُعد زمان و مكان استفاده شده است و همه روایت های آن مسیر اردوگاهی دارند و قصه همه اردوگاه هایی جانبی به دنبال یكدیگر ظاهر و روایت خواهد شد.

مجموعه 'دولت مخفی' با تصویری از عشق آغاز و پایان خواهد یافت و فضای میان این دو عشق كه پایان آن متعالی است پر از دردها، رنج ها، شادی ها و تجربه ها خواهد بود.

تصویربرداری سریال 'دولت مخفی' در شمال كشور و اردوگاهی حوالی شهریار انجام می شود و لاله اسكندری، امیرحسین همتی، مهتاج نجومی، حسین توشه، مریم سلطانی، محمدرضا رهبری، هادی قمیشی و كریم خوسیانی از بازیگران این مجموعه هستند.

مجید امامی همزمان با تصویربرداری، این مجموعه را تدوین می كند و هادی معنوی پور مدیریت صدابرداری آن را بر عهده دارد و سیدمحسن آهنگری طراح صحنه و لباس و شهرام دانشپور مدیر تولید این مجموعه هستند.

فراهنگ 2025**1588





:: برچسب‌ها: برف , فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: